Pogled čistog srca

jesus3Biti kršćanin znači biti zagledan u Krista, slijediti ga, biti s njime do kraja povezan. Vjera stavlja Krista u središte života. Tim pogledom vjere kršćanin zamjećuje i druge ljude kao svoju braću, otkrivajući u njima trag Kristove prisutnosti. Oholost i licemjerje se javljaju u srcu kršćana kada izgube ljepotu Kristova pogleda na ljude, kada u drugima vide isključivo njihove slabosti i grijehe, zaboravljajući pri tome na vlastitu grešnost.

Opširnije:Pogled čistog srca

Ljubav (milosrđe) oduzima budućnost zlu

ama-a-tu-enemigo-blog-toto"Ljubiti svoje neprijatelje, dobro činite svojim mrziteljima, blagoslivljajte one koji vas proklinju, molite za one koji vas zlostavljaju. Onomu tko te udari po jednom obrazu, pruži i drugi, i onomu tko ti otima gornju haljinu ne krati donje. Svakomu tko od tebe ište daji, a od onoga tko tvoje otima ne potražuj." Sve su ovo Isusovi imperativni zahtjevi njegovim učenicima, slušateljima i kršćanima bilo kojeg vremena.

Opširnije: Ljubav (milosrđe) oduzima budućnost zlu

Otvorenje retrospektivne izložbe hrvatskih svetaca i blaženika

sveci-i-blazeniciSinoć, 18. veljače 2019., na spomendan zaštitnika umjetnika Beata Angelica, u organizaciji Galerije hrvatske sakralne umjetnosti ''Laudato'' i samostana bl. Augustina Kažotića, u multimedijalnoj dvorani "Dominik Barač" našega dominikanskog samostana, Ivanićgradska 71, na zagrebačkoj Peščenici, otvorena je retrospektivna izložba ''Hrvatski sveci i blaženici u našem narodu''.

Opširnije:Otvorenje retrospektivne izložbe hrvatskih svetaca i blaženika

Molitveni susret: "Krist nije sebi ugađao." (Rim 15,3)

qtwer

Opširnije:Molitveni susret: "Krist nije sebi ugađao." (Rim 15,3)

Bez Boga nema (iskonske) sreće

Čovjek u srcu nosi beskrajnu čežnju za srećom. Ta čežnja čovjeka podsjeća da njegovo postojanje jest Božji blagoslov. Bog hoće da čovjek bude sretan i zbog toga tu čežnju ne može ništa zadovoljiti ili ublažiti doli sam Bog. Svi trenuci „zemaljske" sreće, kada pomislimo da smo konačno ispunili tu čežnju, su predokus vječne sreće i upućuju nas na zajedništvo s Bogom u vječnosti kao jedinom načinu ispunjenja te iskonske žudnje čovjeka za srećom. Konačna sreća je vječno blaženstvo: Boga gledati i imati udjela u blaženstvu Božjem. Za kršćanina, odnosno vjernika, sreća nije u čovjeku ni izvan njega, isključivo je u Bogu. Božja Riječ u Svetom pismu je svojevrsni putokaz na putu k vječnoj sreći.

Opširnije:Bez Boga nema (iskonske) sreće

Veljača: „Budi volja tvoja kako na nebu tako i na zemlji”

ZUJZZ

Opširnije:Veljača: „Budi volja tvoja kako na nebu tako i na zemlji”

Pozvani i poslani

RWEU kršćanskom životu vjernika poziv i poslanje su neodvojivi. Poziv uključuje poslanje. Na temelju sakramenata kršćanske inicijacije (krštenje, euharistija i potvrda) kršćanin živi puninu života vjera s Kristom. Oni su, napose krštenje, vrelo novoga života u Kristu, odakle izvire kršćanski život. U toj povezanosti i usmjerenosti kršćanskog života na Boga, poziv i poslanje kršćanina je svojim življenjem Boga slaviti, dajući, na taj način, svjedočanstvo o snazi evanđelja. Za to poslanje primamo Duha Svetoga, dar Uskrsloga Gospodina, kojim nas je Isus pomazao i opečatio. U svjetlu djelovanja Duha Svetoga svaki kršćanin ima dva temeljna poziva.

Opširnije:Pozvani i poslani

Arkin sajam rabljenih stvari (09.02. 2019.)

5fdsf

Opširnije:Arkin sajam rabljenih stvari (09.02. 2019.)

Dokumentarni film "40 dana..."

40dananv

Opširnije:Dokumentarni film "40 dana..."

O proročkoj dimenziji kršćanskog poziva

Jesus-in-Nazareth-synagogue-03Proročka služba je sastavni dio života i poslanja Crkve. Njezin proročki glas je odraz žive i aktualne Božje Riječi, koju propovijeda u kontekstu svakog vremena i prostora. Ta proročka dimenzija kršćanskog života upućuje na potrebu preobrazbe i obraćenja čovjeka i društva. Zbog toga proročka dimenzija kršćanskog poziva je usko povezana s živom Božjom Riječi jer samo riječ Boga i o Bogu ima moć i snagu čovjeka preobraziti i obasjati konkretne i aktualne prilike u kojima živimo i djelujemo. Proročko poslanje Crkve kao zajednice i svakog vjernika traži dvostruku otvorenost: prije svega prema Bogu, budući da u biblijskom poimanju prorok je Božji čovjek: onaj koji nosi plamen Božje riječi u srcu, a zatim i prema konkretnom čovjeku, tj. bližnjemu.

Opširnije:O proročkoj dimenziji kršćanskog poziva